Om je gegevens beter te beveiligen, zijn we sinds de zomer van 2021 overgeschakeld naar een nieuw account voor het beheer van je werkvakanties. Dit account vervangt de persoonlijke overzichtspagina via dewelke je voorheen je gegevens, kandidaatstellingen en opdrachten beheerde.
Om je voor de eerste keer aan te melden klik je op de knop 'maak een nieuw account aan' bovenaan deze pagina.
Je dient een nieuw account aan te maken als je een nieuwe vrijwilliger bent of je nog nooit via deze manier hebt aangemeld.
Na het ingeven van je voornaam, achternaam en emailadres ontvang je een code in je mailbox. Aan de hand van deze code kan je je aanmelding bevestigen.
Bij de eerste aanmelding zullen we alvast enkele basisgegevens van je opvragen in je account.
Via je account kan je je persoonlijke gegevens zelf aanvullen en indien nodig aanpassen, bv. bij een adreswijziging. Je kan je er ook inschrijven voor een werkvakantie of opleiding en je toegekende opdrachten beheren.
Klik op de knop 'naar je account' of sla deze webpagina op bij je favorieten: https://myintersoc.force.com/werkvakanties.
Bij het aanmelden zal er een verificatiecode naar je mailbox worden verstuurd.
Deze code is slechts beperkt geldig. Voor elke inlogpoging zal je een nieuwe code ontvangen.
Een beetje omslachtiger dan voorheen, maar de moeite waard voor een betere beveiliging van je gegevens!
Eens je account actief is, kan je je inschrijven voor een specifieke werkvakantie. Baseer je voor je inschrijving(en) op onze functies, bestemmingen en reisdata.
Als we een geschikte opdracht voor je gevonden hebben, sturen we je een opdrachtvoorstel per mail. Dat voorstel kan je aanvaarden of weigeren.
Zijn er geen plekjes meer vrij voor je gevraagde werkvakantie(s), dan word je op de reservelijst gezet en contacteren we je als er een opdracht vrijkomt. Dit kan erg last minute zijn, omdat mensen soms onverwacht afhaken. Het staat je steeds vrij om een voorstel te weigeren.
Om je op je account aan te melden, moet elke gebruiker over een uniek emailadres beschikken. Deel je een emailadres met je partner en wens je geen extra adres aan te maken, dan zal dit portaal maar door één van beiden kunnen gebruikt worden. Voor de andere persoon kan je telefonisch je kandidatuur indienen.
Mocht je bij het aanmelden problemen ervaren, aarzel dan niet om contact op te nemen via werkvakanties@intersoc.be.
Wil je weten hoe ver we staan met het verwerken van je inschrijving(en), ga dan eerst een kijkje nemen naar de status.